Aysel999 yani bir yanlışlık olduğu kesin. Eğer kese varsa zaten siz 3 haftadan büyüksünüz. Ama beta değeri çok düşük. Yani o değerlerde sadece beta artışı takip edilir. Hamilesiniz beta değerine göre ama o değerle kese görünmesi yani imkansız gibi bişey bence başka bi doktora daha görünün 2 gün sonra da tekrar beta verin.