123pln Tugcezeynep89 canım ilk haftalarda benden de gelsin yerlesme dediler ama.sen takip et kendini bi Pet doluyorsa mutlaka doktora git düşük tehlikeside olablir Allah korusun
Pera48 Tugcezeynep89 benim de o haftalarda bir iki damla kan geldi sonrasında kahverengi leke olarak devam etti. Ben hemen acile gittim progesteron iğnesi verdi, gebelikte hiçbir kanama normal kabul edilmiyor dediler doktora danışmanızda fayda var
Acemianneee08 Tugcezeynep89 canım bi kadın doğum acile gitmeni tavsiye ederim düşük önleyici iğne ve hap verirler . Hiçbşy olmayabilir ama riske atmamak lazm . Bolca yatıp diblen
Melisabb Benimde ilk haftalarda oldu acilden kan testi falan yaptılar oluyormuş böyle. Bı git yinede için rahatlar..
-minikkelebegim- Tugcezeynep89 mutlaka doktorunuzla konuşun aynı şeyleri bende şuan yaşıyorum ilaç kullanıyorum
Nazli358 Merhaba benimde 2 gün önce kahve rengi lekelenme oldu sonra durdu bugün kan geldi ve küçük bir parça geldi hemen doktoru aradım gel bakalım dedi.Gittim bebek gayet iyi dedi progestan verdi. Olabilir böyle dinleneceksin bol bol dedi.