yenianneadayiii Sizce iki isim mı mantıklı tek isim mi ? Oğlumun adını Kutay koymak istiyorum. Kutay Ege de kulağıma hoş geliyoe yardımcı olur musunuz ? 🥹
Semaaa321 yenianneadayiii iki isim koymak sünnet diye genelde koyuluyor ama ben tek koyucam ikinci isim olmuyor seçtiğim ismin yanına uymuyor hicbisey tek guzel . Kutay ege bence çok güzel uyuyor Kutay efe de olabilir daha uyumlu sanki
Deletedmom52620 yenianneadayiii ben iki isim seviyorum ileri de iki ismi de değişik şekilde kullanır diye düşünüyorum.
Edabykl yenianneadayiii Ben iki ismi daha cok seviyorum hemde büyüyünce belki iki ismini belkide iki isminden hangisini seviyosa onu kullanabilir bendr ogluma iki isim koyacagim 😂🌸
Kbramsa yenianneadayiii bence tek isim en güzeli oğlum iki isimli şimdiden sorun yaşıyor okulda başka resmî daireler de başka sesleniliyor 3 yaşında olmasına rağmen rahatsız bu durumdan 😄
Esleminannesiii yenianneadayiii Allah aşkına tek isim koyun sünnet diye iki isim koydum ilk kızıma büyüdüğü zamanda beğenmezse 2. İsmini kullansın dedim şuan 2. Ye hamileyim ikili güzel isim bulamıyorum tek isim koysam haksızlık olacak gibi geliyor kafam karışık gerginim kızımın adı Eslem berra
sade_bir_anne yenianneadayiii Benimde oğlum olucak ilk isim mevlüt olucak yanına ikinci isim arıyorum Ege ve Yuşa arasında kaldım sizce hangisi daha uyumlu olur yada sizin önerebileceğiniz ikinci isim var mı?
nonparisienne yenianneadayiii tek isim bence. Bu çocuk ilerde her sınav optiğine ismini kodlarken sizi anmasın 😁