Damla25 Bebeğim kendini gün boyunca sertleşiyor karnm hep sert hiç geçmiyor nst sancı çıkmadı doktor progestan fitil ve iğnesini yazdı böyle olup kullanan var mı bir zarar vermez degl mi?