caglademir Kizlar selam, Cogunuzun bildigi gibi gebelik diyabeti testini genelde ac karnina istiyorlar. Benim doktorum kahvaltidan iki saat sonra yapicaz dedi. Bu sekilde yaptiran oldu mu baska?