Burcu-d Merhaba kızlar 6+1 haftalık hamileyim kese var bebek yok içinde vajinal ultrasonla baktı yine göremedi fikri olan var mı
Minikcennetim Burcu-d canım erken görünmemesi normal diye biliyorum 7.haftada gördüm ben 7-8 haftaya kadar yolu var doktorun bir şey demedi mi
Burcu-d Minikcennetim karından görülmeyebilirmiş ama alttan görünürmüş kuzum bi hafta daha bekleyelim dedi haftaya çağırdı boş gebelik olabilir dedi