Firdevs_Soydan 30 haftalık gebeyim hapsirinca öksürünce bazende normal yürürken bir anda pantolonumu hafif islatacak kadar su geliyor yaşayan var mı normal mi acaba?
hunilimom Firdevs_Soydan bende 30 haftaligim bugün oksurdum kaçtı biseyler 😂 büyüdükçe bebek baskı yaptıkca kacirmalar oluyor
Cansugamze_ Kaçırıyosundur bnce bebiş büyümüş baskı yapar Ama su olduğuna eminsen doktoruna söledin mi?
Deletedmom52620 Bende de var geçen hapşurdum su geldi. Arada da geliyor gribim bitti tekrar geri başladı. Daha öncede bu şekilde azar azar suyum gelmişti 3. Gün doğurdum bu bebeğimde 18 haftalık doktora gitmedim.