Seda0662 Canım bende sen gibiydim. 35 günlüktü hamile olduğumu öğrendiğimde. İçtiğim suyu anında çıkarıyordum ,miğdemin bulanmasına fırsat kalmadan agzıma attıgımı çıkarıyordum. Evde kendime bakamayacak duruma geldim beslenemediğim için sürekli uyuyordum çok kötüydüm 7 gün serum takıldı. Bulantı hapımı bile içer içmez tüm tüm geri cıkarıyordum . En son annemim yanıma gittim 1 ay o baktı bana. o kadar acizdim. Ordada 2 kez hastanelik oldum kusmaktan halsizlikten. Hep üzülüyordum hamile değilde hasta gibiyim diye. Dısarı cıkamıyorum hep uzanır pozisyondaydım. 4 aylık oldum çok şükür bulantı hapına devam ettiğim sürexe iyiyim