Benimki dış gebelikti. Kese vardı ama şekli bozuktu. Kanamam olmuştu zaten, ilaçla düşmeyince kürtaj olmuştum. İnşallah yaşamazsınız ama dış gebelikse de yalnız değilsiniz sabredin belki de değildir. 6 ay korundum sonradan hamile kaldım. Bir sorun yaşamadım 33. haftadayız şimdi çok şükür