Merhabalar ben 15+4 günlük hamileyim 2 li tarama yaptırmadım. Detaylı ultrason günü almak için doktora gittim doktor ultrasonla muayene etti 4 lü tarama yapmadan detaylı ultrason çekilmedigini söyledi .Acaba bir sorun gördüde emin olmadan söylemek istemedigi için mi 4lü tarama istedi yada yeni prosedür mü böyle yardımcı olursanız sevinirim