Kızlar tüp bebekle hamile kalanlara eşiyle kan uyuşmazlığı varsa iğneyi ne zaman yapıyorlar düşük tehlikem var geçen hafta apar topar kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı ama öncesinde kan alındı ihmal edilmiş olabilir mi o sebeple mi düşük tehlikesi oluştu acaba