hayalbahcem evet canım oluyor kasik ağrısı da oluyor iki defadır oluyorum ilkinde hamile kaldım fakat düşük yaptım onda hem iğnenin etkisiyle ağrı çektim hem hamilelik belirtisinden çektim yani iğne etkisi 10 gün kadar sürüyor bikac gün ağrısız geçti sonra gebelik belirtisiyke gene başladı Mayıs’ta yine iğne oldum fakat bu sefer hiç ağrım olmadı sadece iğneyi olduğum iki gün karnım ağrıyordu 9. Günden itibaren göğüs ağrısı kasik ağrısı başladı ve çok şükür hamile olduğumu öğrendim bu hafta haftayada doktora gitcem kese için inşallah bir sorun yoktur bu sefer sağ salim kucağıma alırım sizde güzel sonuç alırsınız inşallah rabbim isteyen herkese versin inşallah