Merhabalar güzel annişler. Ağrılarla tatlı telaşlarla gebeligimi sağlıklı bir şekilde bitirdim çok şükür.
- haftada başlayan kasılmalar ve ağrılar la 40+2 de doğdu oğlum.
Son 2 haftam cok stresli geçti bel bacak kasık ağrım var ama açılmam yoktu. Düzensiz sancılarım vardi hep acile gittim suni ile yatis yapabiliriz ama açılman olmadığı icin onermiyoruz denildi.
7 haziran sabahi uyandigimda hicbiyerimin ağırımadigini farkettim. Bebeğim hareket ediyordu yalancı sancılarım geçti dedim rutin hayatima devam ettim. Akşam uzeri 4 5 gibi kasık ağrım başladı şiddetle arttı ve geçmedi duş aldim yemek yedim saat 19 da acilden giriş yaptim. Muayene sonrasi bebeğin kasıldığıni doğması gerektigini soylediler. Baş geliş olduğu için sunci sanci verildi 20:00 da baslayan doğum sancilarim 00:55 de oğlumun sesiyle son buldu Çok şükür 🙏💕
Iyiki diyorum iyiki suniyle yatış yaptırmışm. Korkacak hiçbirşey yokmuş, ıkınmak gerektigini 2. doğumumda daha net anladim. O kadar güzel bir duygu ki Rabbim isteyen herkese tattırsın inşallah ağrılarla geçen gebeligim Yiğidimin gelişiyle çiçek açtı.
Şimdi diyorum Çektiğim cefalarin cani sağolsun Rabbimin bana verdiği sefanin yaninda tarifi olmaz.
Sormak istediginiz ne varsa cvplayabilirm. Tek diyeceğim. Korkmayin cesaretli olun , ki siz cedaretli olunca bebeğiniz de cesaretli oluyor. Allahim hepinizi yavrulariniza kavuştursun insallah 💙🙏