Kızlar merhaba ilk gebeliğim ve okuduğum kadarıyla bende biraz öğrenmeye çalışıyorum ve doğum belirtisi mi acaba diye düşünmeden edemiyorum.
Bugün karnım bozulmuş (cırcır , ishal ) dedikleri.
Bide öğlen kesik süt gibi kıvamlı akıntı hafif pembemsi bir akıntı geldi.
Bunlar hep okuduğumda göre doğum belirtisi deniliyor acaba bende de başlayacak mı bu arada 37+2 günlük gebeyim.
Bilgisi olanlar lütfen yardım edebilir mi ? 🥰☺️