Noname9492 ya olumsuz yorumlar Canan Karatay gibi bazen desteksiz atanlar yüzünden. Zararlı olsa bu kadar doktor yap der mi Allah aşkına? Ya gebelik şekerin varsa bebeğine bir zarar gelirse? Çevrende olumsuz konuşanlar bir tane bilimsel makale mi okumuş yoksa birkaç ilgi budalası şarlatan medya doktorunu mu dinlemiş. Lütfen yapmayın, Türkiye’deki doktorlar iyi eğitim alıyor( tabi henüz yurtdışına kaçmamışlarsa) uzmanlara güvenin bence