Noname9492 Merhabalar çikolata ve hediye tercihiniz ne oldu her şey çok pahalı hem uygun hem lezzetli sayfalar neler🥰
Berenibeklerken Noname9492 trendyoldan magnet açacak aldım. İnstagramdan çikolatadeposundan da çikolata alıcam haftaya. Moli çikolatadan almanı tavye etmem. İnternetten molicikolata şikayet var yazıp bakarsan görürsün canım
NrabiaSamet337 afifem siparis edeli 1 gun olmadan geldi geldiginde erime olmamişti guzel paketlenmesine ragmen kutusunda bir kac eziklik vardi ama sorun etmedim onemli olan tadi :)
NrabiaSamet337 Noname9492 instagram da cikolatadeposuu 150 tanesini 180e yaptirmistim Guzel ilgilendiler
Minikjaponunannesi Hastanede dağıtmak için böyle bi çikolata tercih ettim ekstra cupcake ve renkli şeker de olacak. Hediyelik için mevlidini bekliyorum. 3 aylık olunca falan mevlid yapıcam. 🌸 bu çikolatayı evime yakın bi parti evi yaptı