Kızlar az önce içimde bi kıpırtı hissettim bağırsak hareketidir diye önemsemedim. Uzandım elim hareketi hissettiğim yere koydum ve 2-3 kere bi kaç dakika ara ile pıt pıt bişey hissettim sizce bebek mi ay çok heyecanlandım kıpırtı hissediyodum ama ilk defa elimle hissettim 17+4 haftalık bu arada..