Elifff4141 Merhaba adetim bir hafta geçti kasık ağrılarım var ama hiç göğüs hassasiyetim yok teste yapmaktan korkuyorum göğüs hassasiyeti olmalı mı yada ne zaman başladı sizlerin ?
AnagibiAnaa Elifff4141 Her insanın hamilelik belirtileri aynı olacak diye bsy yok ki 1 hafta test için ideal bi süre. Hayırlısı olsun inşallah ❤️
Elifff4141 Cevabınız için teşekkür ederim . Negatifi o kadar uzun süredir görüyorum ki korkuyorum şuan .