Ben ilk hamileliğimde de yaşımıştım 2.ye hamileyim bunda da böbrek büyümesi yaşıyorum sağ tarafta dotorum bol su ve sadece sol tarafa yatarak doğuma kadar dayanmamı söylemişti bebeğim için kontrole gittikçe onun içinde gözüküyordu doğumdan sonra düzeliyor korkulacak bir durum değil ama biraz ağrılı geçiyor tabi ki Allah yardımcın olsun canım 🥰