Kızlar bugün kontrolüm vardı. 35.haftaya yeni girdim bebeğim 2200 olmuş 3 hafta önce 1800 Du doktorum 2500 olmasını beklerdim dedi bir hafta geride kilosu ama genel durumu iyi dedi on dakika nst bağladı haftaya yeniden kontrole gidicem eğer suyunda azalma nst de yine sorun olmazsa bekleyeceğim ama yine de istediğimiz gibi kilo alımı olmazsa beklemeyiz alırım dışarıda gözünün önünde büyümesi daha iyi dedi. Siz hiç böyle Bi durum yaşadınız mı. Ben gayet sağlıklı besleniyorum süt yoğurt balık et ceviz mercimek ne gerekiyorsa yiyorum aylardır ama doktorum bazen böyle olabilir sorun yok dedi