Ilya8989 tam olarak aynı şey mi
Bilmiyorum ama benim kız kardeşimde de benzer bişey olmuştu kesesi görünüyordu ama kanaması vardı doktor rahminin içinde kanama var demişti düşük tehlikesi çok fazlaydı kalp atışlarını duyasıya kadar ilaç verdi doktor ve her düşük tehlikesi olan hamile gibi yerinden kalkmadı dikkat etti . Zamanla azaldı kanaması haftalık kontrollerine gitti şu anda 32 haftalık oldu gayrt sağlıklı geçiyor hamileliği.