Cennet-Kokulum Gzdeee11 Kıyamam inşallah bulantın olmaz. Oğlunla güzel güzel ilgilenirsin 🌸💖 Annelik gerçekten çok zor 💕
Gzdeee11 Cennet-Kokulum amin inşallah evet gerçekten de zor anne karnında başlıyor zorluk doğduktan sonra da devam edip gidiyor
Stuna Gzdeee11 hayır alakası yok cinsiyetle🤷🏽♀️ ikisi birbirinden tamamen farklı ilki çok rahattı ikincisi inanılmaz zorluyor. Ama ikiside erkek🤭
Gzdeee11 mhmmddgc ya tabi öyle de oğlumda o kadar mide bulantısına rağmen yüzümün rengi vardı çok güzeldim yani ama bunda sadece uykum var yüzüm çökmüş gibi hissediyorum
mhmmddgc Gzdeee11 Bende ilk Gebeliğimde çok kötüydüm bunda iyiyim herhalde kötüyü görünce daha ne kadsr olabilir demiştim. Bazen eski fotolara bakıyorum eşime diyorum nasıl beni sevmeye devam edebildin. Kocaman burun dudaklarım silikonlu gibi yüzüm simsiyah heryerimde leke.Eşime görede dünya güzeliydim😂
Gzdeee11 mhmmddgc 😅🤣🤣 ya evet eşler öyle moralimizi yüksek tutmaya çalışıyor hiç bişeyi çaktırmıyor bize valla ben ilk gebeliğimde kocamın yüzünü görmeye tahammül edemezdim aynı yatakta bile yatamazdık iyi dayanıyorlar valla 😅
Elisam123 Gzdeee11 ilkinde hiç belirtim yoktu sadece uyurdum bunda hamilelikle ilgili ne kadar yan etki belirti varsa hepsini yaşıyorum
Gzdeee11 Elisam123 ilk gebeliğinizin cinsiyeti neydi bende ilkinde herşeyi yaşadım bunda sadece uykum var
Gzdeee11 Elisam123 ben ilk öğrendiğimde erkek hisetmiştim erkek oldu bunda da ilk öğrendiğim andan beri kız hissediyorum sağlıklı olsunlar tabi ama hani bir kız bir erkek istiyor insan
Elisam123 Gzdeee11 ben hep kız istiyorum ama hayırlı evlat olsun sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil çevremdeki erkek çocuklarını gördükçe kızım benim nimetim diyorum kız çocukları gerçekten çocuk değil de sanki bir dost gibi
Busraey18 Bunu bende merak ediyorum ilkinde enerjim çok yüksekti iştahım açıktı herşeyi yiyordum bunda çok halsizim hep bir uyku halim var ve malesef herşeyi yiyemiyorum canım almıyor ilk oğlum oldu bu daha çok yeni
Gzdeee11 Busraey18 bizde daha çok yeniyiz 5 haftalığız benimde hep uykum var hiç bişey yapasım yok bıraksalar doğurana kadar uyurum 😅
Gzdeee11 Elisam123 aynen öyle önemi olan sağlık tabi benimde oğlum çok sakin bir çocuk ama tabi yerine göre sinirlenince sinirleniyor yani bende başkalarının oğlunu görünce içimden öyle geçiyorum karnı tok altı temiz olsun hayata çıkmaz sesi
Gzdeee11 Busraey18 aynen öyle eşim işten gelince hemen yemek yiyoruz o çocukla ilgileniyor ben hemen gidip uyuyorum 😅😅