TulinU Merhaba arkadaşlar 12. Haftada corona aşısı olmayı düşünüyorum 2 doz aşılıyım aslında ancak doktorum 3. Aşımı olmam konusunda öneride bulundu. Acaba aranızda hamilelikte aşı olanınız var mı, önerileriniz neler?
Bkoca TulinU ne gerek varki . Hastalıkta bitti zaten . Hamilelikte vücuduna kimyasal nekadar az alırsan okadar güzel olur .
Hilay34 TulinU ben de üçüncü aşımı 3 aylıkken oldum doktorumun önerisiyle,bir yan etki yaşamadım. Doktoruma güvendiğim için onun tavsiyesi önemliydi :)
TulinU Açıkçası bende öyle düşündüm ama doktorum ısrarcı. Sonbaharda ne ile karşılaşacağımızı bilmiyoruz önlem almamız lazım dedi
FKHA TulinU aşı konusunda 3 doktora danıştım bir tanesi aile dostumuz sayılır hepsi de olmamı önerdi bende oldum ama ben 20. Haftamda olmustum. 12 hafta erken mi bilmiyorum ilk 3 ay önermemişti benim doktorum doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin bence 😊
Kb_plt TulinU ben oldum covid üçünvü dozu doktor olmam gerektiğini söyledi ağrım olmadı kolumda. Bir hafta öncede son doz tetanoz aşısı oldum.
ikizannesi34 Ben 3. Dozumu hamileliğin 6. Ayında oldum doktorunuzun önerdği haftada yaptırabilirsniz sorun olacak bişey değil, tam tersi korona olmak daha tehlikeli