ebrarr002 Kızlar hem aşağıya baskı var hem de sanki açılma oluyormuş gibi bi his oluyor bu normal mi 34+4 um bu arada
Menek16 ebrarr002 bebeginiz baş gelişse olur 32. haftadayım benimde öyleydi normal dedi doktorum ama yine de doktora danısmanızda fayda var tabi
Birgul ebrarr002 o haftalarda ağırlaştığı için aşağı baskı yapması normal oluyor genelde, ama tabi açılmayı anca doktor anlar açılma dışardan pek anlaşılmıyor ☺️
T1996 ebrarr002 günde elli kere oluyor aynısı hemde haftalardır çıkacak gibi zorluyor ama 38deyim doğmuyor :(((
ebrarr002 Menek16 En son baş gelişti ama aynı zamanda kasılma da var umarım gelmeye karar vermemiştir daha erken
ebrarr002 Birgul teşekkürler cevap verdiğiniz için içim rahatladı en azından böyle olan bi ben değilmişim 😄
T1996 ebrarr002 amin amin inşallah şu son yarım saattir çok sıklaştı benim de inşallah bebiş geliyordur bi kaç dakiada bir oluyor bakalım😳 darısı başına😍
ebrarr002 Birgul yâni ama ben bi türlü pek kilo alamayanlardanim hamileliğin başında bu yana hepsiyle 5 kg tek aldım 😊
ebrarr002 Bccsn iki gün önce gittim kasiliyor dedim nst yapıldı yok görünmüyor diyip eve yolladılar maalesef evde bekliyorum en azından 2 hafta daha beklesin diye dikkat etmeye çalışıyorum
ebrarr002 Birgul belim ağrıyor dediğimde göbeğin yok ki yük olsun diyolar inanmıyorlar biraz alsam fena olmazdı aslında