rab8guney https://resimyukle.io/r/ElnOkostcF Kızlar anlayan bakabilir mi devlet hastanesi hiçbir şey demedi
Ormanmeyveli Bu rapora göre normal görünüyor herşey ama birde sayıların olduğu risklerin yazdığı rapor lazım
rab8guney Ormanmeyveli onun için 15 gün bekle dediler canım sağ uterin arter hafif notch izlendi yazıyor o biraz endişelendirdi beni
Ormanmeyveli rab8guney gebelikte çentik çoğu insanın başına geliyor doktorunuza tekrar sorun takibe alacaktır mutlaka kan sulandırıcı veriyor genelde doktorlar zaten hafif varmış bu ileride belki geçebilir gönlünü ferah tut artık herşeyin tedavisi var
rab8guney Ormanmeyveli çok teşekkürler eve geldiğimden beri girmediğim site kalmadı panik oldum ilk olunca insan cahil oluyor birşey bilmiyor
Ormanmeyveli rab8guney Yok yok çok büyük bir sıkıntı değil o iki tarafta çentik olan ve zamanında sapa sağlam doğum yapan kadınlar var sizinki tek taraflı hem de hafifmiş doktor takip eder ilaç verir muhtemelen bebeğiniz haftasıyla uyumlu zaten ense kalınlığı vs de hepsi iyi
ZynpSnr Nt ense kalınlıgı demek zaten bildigim kadarıyla 2.5 mm altında olması gerekiyor senin sonucların normal gözukuyor ama tabi ki bunun bi programı var doktor onu programdan yapıp sana tahmini risk değeri veriyor sağlıkla kavusmanı dilerim 🤗