Sehrbnon12 13+2 ikizlerime hamileyim de göbüşüm cok az cıkmış diye düşünüyorum bide siz bakarmısınız lütfen https://imgyukle.com/i/VSQ1GR https://imgyukle.com/i/VSQKbe
afroditt Sehrbnon12 ay maşallah kız Aynı haftada gidiyoruz benimki 13+3 hafif çıktı göbeğim ikiz olmasına rağmen bende bir an önce çıksın istiyorum ama korkma normaldir 🥰
Sehrbnon12 08061999 yaa deli 😂😂 tatlı diyor aynı eşim gibi söyledin minnacık cıkmış bende ikizlere göre az diye düşünüyorum ne bilim
afroditt Sehrbnon12 yok canım bu kadar değil benim üst göbek biraz sis sadece oda yemekten olsa gerek 😂
adehuS Sehrbnon12 17+4 üm yarısı kadar bile göbeğim yok :) iç karnınız geniştir muhtemelen ve bu iyi bişey çok çatlağınız olmaz
cheryyy46 Sehrbnon12 Kız neymişsin öldük senin göbusunu gormekten🤣 çıkmış işte daha ne bekliyorsun ki çok küçük daha🤣
cheryyy46 Sehrbnon12 kuzum korkma yani birsey olmaz gobegin anca bu kadar olur şaka yaptım kiz hemen küsme 😆