Öğlen 1 gibi uykumdan ağrıyla uyandım 1 saat içinde 4 kez tekrarladı sonra baya şiddetlendi ama ben duramıyorum duşa girdim biraz rahatlattı evde neyse eşim falan geldi hastaneye geldik muayene yaptılar 1.5 cm dediler nstde sancı yok ama ben iyi değilim yani giriyor ara ara sonra doktor yatıralım dedi birde kendisi muayene etti 2 cm dedi ağrım niye azaldı diye sordum var ağrın hissetmiyorsun sanırım dedi sabaha kadar doğurturum ben seni dedi hala bekliyoruz topa falan oturuyorum işteöylee