SemaArin KIZLAR OKSAPAR 4000 VURULUYORUM GÖBEKTEN AMA SÜREKLİ İĞNENİN KAPAĞINI AÇAR AÇMAZ 3 4 DAMLA AKIYOR ONU NASIL ENGELLEYEBİLİRİM YARISI AKIYOR RESMEN
Annesininportakali53 SemaArin bende 4000 lik vuruluyorum onu ilk açtığınızda hava var normalde iğneyi vurduğunda çekiyorlar onu kan gelmiş mi kontrol amaçlı ama ben vurmadan zaten havasını alıp vuruyorum oksaparı
gamonur SemaArin valla benimde arada öyle oluyordu arkadaki sarı şırıngasından açmadan önce biraz geri çekmeye başladım açınca damlamıyor artık