Babymomhappy Kızlar karnım.cok sertleşti ve inanılmaz batıyor aşağıya doğru hafif baskı da var doğum sancısı mı bu
Bebisiannesi Babymomhappy benimde çok sertleşiyor kasılma oluyor aşağıya baskı oluyor bazen hareket bile ettirmiyor sancı gibi ama ntsde herhangi bir şey çıkmıyor. İçiniz rahatlayacaksa hastaneye gidip ntsye bağlanın
Sulesaglam Babymomhappy benimde öyle oluyodu şuan 32+5 sabah yatisim yapildi duzenli sancilarim cikti sancılarımi durdurmaya calisiyolar
Bebisiannesi Babymomhappy Akıntıda olabilir bu haftalarda çok yoğun geliyor istersen peçete koy ve takip et ya da direk bir hastaneye gidip muayene ol
Babymomhappy Bebisiannesi çünkü sancılar ara ara 5 dk sürer yazıyor benimki kesintisiz devam ediyor sancı değil mi acaba bilmiyorum korkuyorum da galiba
Bebisiannesi Babymomhappy bence hastaneye gitmenizde fayda var bu kadar uzun süreli olması normal değildir diye düşünüyorum