Duygumiran Kizlar sonunda bende dogurdum klasik olacak ama herkes gibi bnde dogum hikayemi yazmak istiyorum hem bilgilendirme amacli hemde yasadigim bu guzel anlari hatira kalsin istiyorum.oncelikle soyle baslayayim 7 haziran sali gunu dogum tarihi almistik son kontrol icin dr ayin 3 u cuma gunu cagirdi o gun gittigimde hafif sancim oldugu halde nst de hic bisekilde sanci falan cikmadi dr da cocugun hareketleri normal değil serum baglayalim hareketelri duzelmezse ogleden sonra 5 gibi alalim dedi tabi bende öncesinde 7 sine gun aldığımız icin zaaman gecmiyodu o gun icinde hic bi tepki olmadi yani karisik duygular neyse cocugun hareketleri duzeldi dr da tamam normallesti saliya birakmayalim pazartesi erken gel alalim dedi tabi bende heyecan stres korku basladi bu arada belden asagi olacaktim neyse pazartesi 8.30 da gittim yatisim yapıldı dr bekliyorum en son 10 da ameliyata indik belden korktugum icin doktorum biliyodu heyecan yapmamami sakin olmami soyledi ve gercekten korkulacak bisey olmadi hic biseklilde hissetmedim ama uyusmadim 15 dk bekledik donra bi daha denicez dediler bi daha belden igne yapildi yattim igneyle kontrol ettiler yine uyusmadim dr geldi boyle olmayacak genel yapalim dedi ve komple bayildim 11.05 te minigim dogdu cok sukur ve cok guzel kokuyodu ayildigimda tek hatirladigim o mis kokusuydu 🥰 esimin annemin dedigine göre 1 de kendime gelmisim bebisimi emzirmisim ama ben narkozun etkisinden hic bisey hatirlamiyodum 🙈🙈 5 te anca ayilabildim arayn soran cok kisi olmus ozellikle burda tanidigim emine diye arkadasim surekli mesaj atmis merak etmis saolsun 🤲 en buyuk destekcim esimden sonra brda tanistigim eminem oldu numarasini almistim soyle soylim anneler korkulacak hic bisey yok 2. Sezeryan ilkinde nasilsam yine ayniyim tek farki ayilma saatinde gec ayilmam oldu merak ettiginiz bisey varsa seve seve yardimci olurum hakkinizi helal edin cok uzun oldu ama bende yasadiklarimi komple yazmak istedim inşallah sag salim bebislerinizi kucaginiza alirsiniz o mis kokusuyla uyuyup uyanirsiniz 🙏🙏 Allah’a emanet olun Allah yardımcınız olsun hepinizin
Ezginur35 Duygumiran çok geçmiş olsun ❤️🩹 uyuşmama gibi bir durum oluyor mu ? 😟 uyandıktan sonra kesi ağrısını hemen hissettiniz mi ?
Emine003 Duygumiran ya sen benim canımsın canım 😍 en güzel anne 🥰 çok şükür canım benim sen sağ salim kavuştun o kadar mutlu oldum ki 🌺 sıra bende kankacım ve bu sabah gidiyorum bakalım neler olacak yine konuşuruz biz senle çok öpüyorum seni de miniğimi de Allah’ıma emanet olun 🥰😘
Duygumiran Cekikveannesii agri degilde kesi acisini hissettim ama dayanilmicak bi acisida yok canm emin ol minigin kokusunj alinca aciyi unutuyo insan
Melike2306 Gözün Aydın,Sağlıkla büyüt arkadaşım.Tek arter tek ven durumundan dolayı konuşmuştuk sizinle öyle sevindim ki sağlıkla kucağına almana,çok güzel günleriniz olsun minikle🥰
Duygumiran Melike2306 Allah razi olsun canm bnm 🤗 cok sukur aldim darisi isteyenleron basina oldun inşallah sukur kontrollerimizde temiz cikti 🥰🥰
Duygumiran Ezginur35 ewet uyusmama gibi durum oluyomus oldu da bende doktor sigaraya bagladi buunu 🙈 ama sonra genele gecti kesi agrisindan cok acisini biraz hissettim ayildiktan sonra donerken emzirirken ama dayanilmicak bi agrisi acisida olmadi sukur suna inanin hersey kafada bitiyo moralinizi yuksek tutun
pusatmom35 Duygumiran sigara içmiyorum devlette ilk kez spinal sezeryan oldum acil alınmıştım ameliyata hissettim uyusmamistim Ama vakit yoktu 😔
Duygumiran Emine003 saol canm bnm sende benim bitanecik arkadasim dostumsun sunu anladim burda insan gormeden de sesini duymadan da kardeslik dostluk kurabiliyomus Allah senin gibilerin yoklugunu gostermesin dualarim seninle rabbim yardımcın olsun canm bnm 🤗🤗
Emine003 Duygumiran Caniimmmm🥰😍 Gerçekten öyleymiş canım ne güzel arkadaşlik kurduk ikimizde miniklerimizi kucağımıza aldık Elhamdülillah Rabbime 🤲🌺
Duygumiran pusatmom35 peki soylemedinmi doktora aci falan hissettinmi bn hepsini hissedince genele döndüler
pusatmom35 Duygumiran bağırdım inledim ama durmadılar hasta tam uyuşmamış dedi birisi ama devam ettiler. Bebeğimin kalp atışı da düşmüştü çok acil alındım ben o an çok korkmuştum ona bişey olacak diye tek derdim bir an önce almalarıydı o yüzden. Ama benimle aynı gün doğum yapan başka bir kız da hissetmiş kalkmaya çalışınca hemen uyutmuşlar tamamen