Sedaaad Kızlar. 40+4 teyim ve yarın suni sancı ile doğumunu başlatacak doktorum. 1 cm açıklık var sadece ve hiç sancım yok. Bu şekilde doğum yapan var mı suni sancı hakkında bilgisi olan var mı?
Sedaaad Ben dün suni sancı ile doğurdum. Kendi sancım olsa nasıl olurdu bilmiyorum ama elbette zordu. Bu süreci kolay atlatanlar da olur elbet ama beni normal doğum inanılmaz zorladı sonucu güzeldi bebişim sağlıkla dünyaya geldi
mammaaa33 Sedaaad serumla mı başlattılar hemen ağrılarınız çok arttı mı? 4 cm den sonra epidural istiyprum sizce 4 cm e kdar dayanılır mı? Yardımcı olursanız sevinirim
DilaraArslan07 Sedaaad süreci anlatır mısın hayırlı olsun bu arada maşallah bende bu hafta cumartesi ye kadar bekleyip suniyle başlatılacak korkuyorum en net haliyle süreci anlatırsan çok sevinirim
Seval4120 Ben de ilk dogumumu suni sancı ile yaptım biraz daha can acıtıyor ama kendi sancın gelmeyince de yapacak bişey yok. Ben simdi de istedim ama 40. Haftadan önce vermediler