Cnsy00
Pembe Mavi de Esra hocaya gidiyorum, ben memnunum. Güler yüzlü, ilgili, hiç bi soru işareti kalmıyor her soruma cevap veriyor. Gece bile sorularıma cevap veriyor. Mesaisi olmasa da hastaneye geliyor.
Daha öncesinde Medicana da Müzeyyen hocaya gitmiştim gebelik için değildi başka birşey için. O da güzel ama prof.olduğu için onunla devam etme konusunda ?? vardı (tamamen duygusal açıdan 💰)
Pembe mavi için; Ayrıca doğum hastanesinde 7/24 kadın doğum doktoru nöbette olması içime su serpiyo.