SbhtYlmz Devlet hastanesinde sezeryan doğum yapan annelerden rica ediyorum.süreçle ilgili.hastanede kaç gün kalınıyo ve doğum sonrası odalar kaç kişilik oluyo eşim refakatçi olarak kalabilirmi bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🌸
Elzemm_ SbhtYlmz canm ben yapmadım ama biliyorum erkek refakatçi almazlar sadece odada şansına tek olursan kalabilir ve 2 gece kalıyorsun herhangi bir sorun olmasa normal de odalar 2 yada 3 kisilik
Yesim SbhtYlmz bende bu seneki zamlar dan ötürü görüştüm ne yazık ki erkek refakatçi alınmıyor ve odalar iki kişilik. Üniversite hastanesiyle görüştüm özel tek kisilik odalar varmıs eşler de kalabiliyormus bende üniye karar kıldım bakalım hayırlısı
Aysesule Şehir Hastanesi’nde ilk sezeryan doğumumu yaptım ve tek kişilik odada kaldım ilgi ve alaka çok güzeldi. Eşim de ziyaretlere gelebildi bebeğimizi gördü. En fazla 2 kişilik odalar çok memenun kaldım