Cansutkbs ben rahim ağzı kısalığından heyet raporu aldım daha doğrusu doktorum verdi özel hastane bişey istemediler benden.haftam 23 tü ve erken Doğum riskim fazlaydı çalışamazsın izin veremem dedi tam 7 hafta heyet raporu verdi canım ikiz gebelik olduğu için 30. Haftada da izne ayrılacağım nasipse