4+1 haftalık hamileyim. TSH 5.06 çıktı. En fazla 2.5 olması gerkiyormuş. Düşük yapma ya da zihinsel olarak gelişememe gibi problemlere yol açabiliyormuş sanırım tedavi edilmediğinde. Çok korkuyorum gerçekten. Var mı bilgisi olan ya da aynı şeyi yaşayan??