Laylaycizi_96 İki gündür herşeye cok fazla tepki veriyorum elimde degil cok sinirleniyorum sonra pişmen oluyorum ama sinir hali gecmiyor 36 haftalıgız dogum stresi mi hormonlar mı anlam veremedim 😣kendimi cok kötü hissediyorum
Sabibo Sakiin olmaya çalış cano, bol bol dua oku, yürüyüşe çık eşinle akşamlar, sevdiğin şeyleri yap❤ Allah sabır versin