zamloss123 Tam 38 de spinal sezeryan olacağım bebeğim 4 kilo üstü olduğu için sezeryana karar verdi doktor tavsiyeleriniz neler ne yapmalıyım ameliyat öncesi veya sonrası tecrübeli anneler öneri verin dualarınızı bekliyorum
Deletedmom623737 zamloss123 rabbim sağlıklı bir doğum nasıp etsin inşallah size 🥰 ameliyat sonrası bol kafein ve bol yürüyüş 😅
canimbeybimmm zamloss123 bizim de yarın 9 da doğumumuz var spinal anestezi bizim de 🥹 stresten mi bilmiyorum 2 saattir sancı gibi ağrım var korkuyorum suan normal gelmeye karar verdi diye. Sağlıklı doğumlarımız olsun🙏🏻
Tgceetali_08 zamloss123 hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️ bizde 39+3 haftalığız doktorumuz yarın gel dedi bebek 3650 gram daha fazla kilo almadan alalım dedi ama eşim biraz daha bekleyelim dedi suni sancı alma kendi gelmek istesin dedi bekliyoruz bizde 🤗
zamloss123 Deletedmom623737 amin inşallah hemen sade nescafe içmeyi planlıyorum ameliyat sonrası hemen yiyip içebilir miyim
zamloss123 canimbeybimmm strestendir canım benim de ince ince agrılar giriyo karnıma Bi tuhaf duygular içerisindeyim Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
Deletedmom623737 zamloss123 ameliyat sonrası ben hemen yemek yiyemememiştim 4 5 saat sonra demişlerdi