Şu an acildeyim, el ve ayak şişmesi ayrıca tansiyonumda hissettiğim gariplikten geldim. Tansiyonum 13/8 çıktı doktor normal çok yüksek değil dedi idrarımda protein var mı ona bakacak nstye bağlanıyorum şimdi de içinde şüphe kalmasın acile gidip baktır 38.haftaya giricem bu arada sonlardayıö ben de