Ezgihrcnn İkinci kızıma hamileyim diğer kızımın ismi Asel buna uyumlu olursa daha güzel olur 🥰🥰 hadi fikir olsun 🤍
Ezgihrcnn Mouradi bu isim Adanada çok yaygınmış yeni öğrendim bu ismide çok beğeniyorum ama eşim beğenmedi 😅 bu isim işinde ortak karar vermek hep zor olacak sanırım 🙈
enesayazmoom Ezgihrcnn ben kızım olursa Ebrar aden koymayı düşünüyorum bu ara aden ismine taktım diye bilirim 😁🤲💞
Ezgihrcnn enesayazmoom aden ismide çok güzel Kuzenimin oğlu arden çok yakışır ikisi yan yana o yüzden ben kullanamam 😅 ama sen kesin kullan canım 🥰
Mouradi Ezgihrcnn Yaa 😅😅 aynen ortak karara gelince bebiş doğucak artık bizde de o söylediğini ben,ben söylediğimi eşim beğenmiyor bizde de 😅