Esrasertan Buralarda daha yeniyim 7haftalıl hamileyim ve gabızlık sorunum var önceden de bardı gerçi ama şuan tabi şişkinlik vs daha çöl zorluyor. Benim gibi olan var mı acaba
Sarahh Esrasertan kuru kayısı çok tükedin sıvı alımınıza dikkat edin az sıvı alıncada kabızlığa zemin yaratıyor
Fatmaztrk Esrasertan evet genelde tüm hamilelerde oluyor normal bir durum iki tane kayısıyı akşamdan bir barsak suya köy sabah hem suyunu iç hemde kayısıları ye
Eleonora Esrasertan bendede oluyordu. Gune 2 kayisi kurusu yiyiyordum sabah ve aksam bir bardak sut iyi geliyordu
byz33 Bende 7 haftalk hamileyim doktorum kabız olma dedi sende dikkat et canım. Aksamdan 3 4 kuru erik 1 bardak suya koy, sabah uyanır uyanmaz aç karnına önce erikleri ye üstüne suyu iç. Rahatlatacak seni