Mercan28 Zeynep_31 evet ya 35.haftada başladı bendede normal mi acaba üşüttüm mü anlamadım bikaç gündür devam ediyor
Deletedmom_110 Zeynep_31 Birkaç gün önce bende de vardı da önemsemedim yani sorun olmaz heralde 33 um bu arada
Ceydaa61 Zeynep_31 37 haftalık oldum 2 haftadır bende de var. Doğuma yakın normal diye okumuştum ama bol sıvı almak lazım
Brnaebu Zeynep_31 benimde öyle canım 35.haftadayim hatta birkaç haftadır böyle bence de azbir zaman kaldı diye böyle
Arasss6761 Haftam da ishal olmustum birde tek taraflı karın ağrısı vardı hastanede yatis yapıldı 32. Haftada doğum olmuştu