Ezgiii35 Kızlar merhaba pazartesi gittim dr 36+1 dim Bebişin kilosu 2580 çıktı 38+1 de sezeryan olucam çok mu düşük sizlerin nasıl?
Mercan28 Ezgiii35 35+4 te kontrole gittiğimde 3 kiloydu her bebiş bir olmuyor yeter ki sağlıklı olsunlarda
AselLinaMom Ezgiii35 en son 33. Haftada gittim kontrole 2200 dedi doktor önümüzdeki hafta 36+3 te gidicem bakalım o zaman ne dicek
Mirzaaninannesiii Ezgiii35 benimde 34+5 te 2350 gramdi 38+2 de 1 temmuz da sezaryen olacağım.icini ferah tut 2 haftada 500 gram daha alir.süt muz tahin pekmez yogurt kuruyemis et tavuk ye
Mirzaaninannesiii Ezgiii35 benimde bugün kontrolüm vardı 2500 gr di.35+5 haftaligim 38+2 de sezaryen olacağım.doktorum herseyi iyi dedi