Merhaba bugün karnımın alt kısmnda adet ağrısına benzer bi agrı başladı şiddeti arttığı da oldu azaldığı da ve uzun sürdü bacaklarımı sızlattı resmen 😢 duş aldım geçmedi uzandım geçmedi sonra ılık su koydum karnımın altına uyuyakalmışım uyandığımda iyiydim.Bu ne agrısı ya tekrar gelecek diye korkuyorum daha erken doğumum için 😢