Jrhazar doktor tavsiyem derken benim zamanımda kadın doğum vardı oraya gidiyordum devlet hastanesi şimdi şehir hastanesine taşınmış sanırım.. Ebru hocaya gidiyordum gayet iyiydi birde buhaeaya gittim özele bir kerelik ama o doktorun ismini hatırlamıyorum ama baya ilgili biriydi