1 ve 2 körüklü olduğu için daha kullanışlı ve geniş görünüyor.. 1in yanları da fermuarlı olduğu için bence 1. Ama 2 numarada çok şıkmış 😍 bu arada markaları nedir nereden alacaksınız? zevkinizi çok beğendim paylaşırsanız çok sevinirim bende çanta almak istiyordum ☺️