Momyy18 Ben 10+5 deyim bugun baş ağrısı mide bulantısı halsizlik ayağa kalkınca düşecekmiş gibi hissediyorum sabah af edersiniz istifa ettim ama hala edesim var bulanıyor basim geçmiyor bi de arada bi terliyorum bunlar normal mi ?
Mucizeminnos Momyy18 tansiyonunuzu ölçtürdünüz mü yükselince veya düşünce de böyle şeyler olabiliyo çünkü
Srpgrns Momyy18 inanki çok normal bende gebeyim ve çevremde bir sürü gebe var hepimizin ilk ayları aynı şekilde geçiyor.Bu geçici bir dönem inşallah.benim 15. Haftada şikayetlerim baya azaldı yok denecek kadar hatta
Mucizeminnos Momyy18 baş ağrısı mide bulantısı bide terleme diyince aklıma tansiyon geldi valla normalde o haftalarda bunlardan biri ikisi olur da terleme de işin içine girince öyle düşündüm dinlenin bakalım inşallah geçer geçmiş olsun ayaklarınızın altına yastık koyun bide bol su için en azından yükselmişse düşer iyi kötü
Momyy18 Mucizeminnos 10 a 7 çıktı tansiyon da normal gibi sanki ama biraz dinlendim iyiyim çok şükür ya
Mucizeminnos Momyy18 aynen iyi o zaman tansiyonunuz demekki o haftaların verdiği şeyden dolayı öyle oldunuz yormayın kendinizi dinlenin bol bol bi süre sonra zaten öyle etkiler de geçmeye başlar geçmiş olsun🌸
nslspsy9 Hepimiz aynıymışız 9haftalık olduk bulantım geçmiyor halsizlik zaten maf ediyor bi de tansıyonum 9/6çıkınca Maf oluyorum Kendi kendime soruyorum acaba yanlış besleniyor olabilirmiyim