Edaincikara Kizlar dua edin yatisim yapıldı doğum için bende sizlere dua ediyorum inşallah bir avazda kurtarır rabbim bütün hamileleri 🥺
Edaincikara Kizlar 39 haftalık tım saat 8.20 de doğumum oldu çok şükür ben kurtuldum Allah’ım bekleyenleride yavrularına kavustursun
Edaincikara Saat 4 de yatisim yapıldı herşey çok güzel ilerledi çok şükür kendinize güvenin sakın pes etmeyin sonu aydinlik insallah :) sorusu olan varsa yardimci olurum