Regl tarihi son 5 nisandı 30 nisanda gebe olduğumu öğrendim 7. Haftamda doktor çağırdı kalp atışı için kese büyümüştü bebek gözükmedi 2 hafta sonra gel dedi gittim 9 .haftamda kese ölçtü 6 haftalık 3 gün dedi nasıl yani 9 haftaydı dedim geç yumurtlamadan dolayı 2 hafta siliniyor 1 hafta da adet düzensizliğinden dedi tekrar gün verdi kalp atışı için bu sekılde olan var mı