Merhaba kızlaar, beyaz çamaşırları yıllardır 60 derecede ön yıkamalı bir şekilde yıkıyorum. Tertemiz de oluyorlardı taaa ki evlenene kadar:( evlendiğimden beri aynı şekilde yıkamama rağmen akletlerde ve bazı gömlek tişört yakalarında sarı ter lekesi bir türlü çıkmıyor yapışıp kaldılar resmen😔 neden oluyordur sizce? sıvı deterjan kullanıyorum acaba ondan mı diyorum etkisiz kalıyor olabilir belki. Var mı çözümü olann yardım ediin çıldırmak üzereyiiim💆🏼♀️