zepbjk 6.haftamdan beri bulantı kusma baş dönmesi halsizlik yüzünden yataktan kalkamıyorum.Gebeyken kullandığınız bulantı ilaçları oldu mu? Hangisi iyi geldi? Yan etkisi vs oluyor mu?
Nskyhn zepbjk prilam içiyorum. 23 hafta olacağız yarın hala devam ediyorum. Uyku yapıyor ben de sanki. Başka da olmadı. Kesiyor beni
bsraugr zepbjk 33. Haftadayım hala arada zofer ve dramamine kullanıyorum. Prilam bende bi işe yaramadı
zepbjk Vera09 baş dönmesi halaizlik vs onları da kesiyor mu? Bir de doktora mı yazdırayım reçetesiz satılıyor mu?
Nskyhn zepbjk maalesef eskisi kadar değil ama 2 gün içmiyorum deniyorum kendimi midem bulanıyor 🤦🏻♀️
Vera09 zepbjk bas donmesi halsizlik ilk haftalarda oluyor sonra kendiliginden gececektir bu sadece mide bulantisi ilaci. Recetesiz 140-150lira gibi biseydi yazdirinca 35-40lira olmasi lazim emin degilim en son zam geldigi icin. Saglik ocaginda yazdirabilirsiniz